poniedziałek, 26 maja 2014

Projekt denko II

Hej!

Z racji uzbierania kilku pustych opakowań po kosmetykach, postanowiłam powiedzieć kilka słów o tym co udało mi się skończyć w przeciągu kilku tygodni. Zapraszam!



1. Krem bionawilżający ZIAJA
O tym kremie nie będę sie rozpisywać bo wiele słów tylko i wyłącznie dobrych o nich powiedziałam. Póki co nadal jestem z niego zadowolona i będę stosować go nadal. Na szczęście zaopatrzyłam się w kilka opakowań wyjeżdżając z Polski więc zaczynam nowe opakowanie:) 
Więcej o produkcie tutaj:
http://piekno-kaja.blogspot.com/2013/12/krem-bionawilzajacy-do-cery-tustej-i.html



2. Maska do włosów Latte
Maskę zakupiłam po wielu pozytywnych opiniach i nie zawiodłam się, spisywała się świetnie. Po jej zastosowaniu włosy łatwo się rozczesywały, lśniły i pięknie pachniały proteinami mlecznymi. Jest dość wydajna i tania bo tylko 5 zł w drogerii Hebe. Jestem na tak!



3. Tusz Miss sporty STUDIO LASH 3D VOLUMYTHIC
Niestety skończył mi się mój ukochany tusz o którym też już wiele mówiłam . Mówię że niestety sie skończył bo niestety nie mam dostępu tutaj do tych kosmetyków;/ Ale chyba znalazłam przybliżony produkt, który moim zdaniem spisuje się bardzo podobnie do tego. Zaprezentuje nowy tusz w następnym poście o zakupach. 
Więcej o tuszu: 
http://piekno-kaja.blogspot.com/2013/11/miss-sporty-studio-lash-3d-volumythic.html



4. Puder Eveline, 22 natural
Puder jak puder. Zużyłam go do końca był ok, ale nie powiem też że był cudowny. Nie kupiłabym go ponowie bo lubię zmieniać pudry. Spisywał się ok, ładnie matowił cerę, jakoś strasznie długo nie utrzymywał się ale zawsze miałam go przy sobie więc mogłam dokonać poprawek. Ale był ok. 



5. Korektor Avon, color trend. Light
Tez już kiedyś o tym produkcie mówiłam, pisałam że jak dla mnie się spisuje i słowo podtrzymuje. Jest tani bo ok. 8 zł w katalogach. Ładnie zakrywa niedoskonałości. Może nie utrzymuje się cały dzień ale zawsze można dokonać poprawek w ciągu dnia. Jak dla mnie ok. 



6. Korektor Avon w pisaku.
Niestety nie pamiętam całej nazwy oraz odcienia produktu usunęły się napisy;/ Był to wysuwany z pędzelka korektor pod oczy o jasnym odcieniu.Stosowałam go tylko w wyjątkowych sytuacjach bo nie mam problemu z zasinieniami pod oczami. Nie zakrywał niestety dość dobrze, potrzebnych było kilka warstw co czasami prowadziło do rolowania się produktu i trzeba było go zmywać;/ Więc nie polecam produktu. 

7. Tonik nawilżająco oczyszczający Lirene 
Produkt trafiony w 10! Sprawdził mi się świetnie i polecam go każdemu. Nie będę się o nim rozpisywać zainteresowanych zapraszam na recenzję: 
http://piekno-kaja.blogspot.com/2014/04/tonik.html




8. Żel pod prysznic NIVEA 
Przede wszystkim CUDOWNY zapach, który utrzymuje się na skórze. Zapach mandarynki i mleka cudowny! Wielkie oapkowanie 750 ml wystarczył na bardzo długo, jestem zadowolona. 


To już wszystkie produkty z mojego projektu. Nie ma ich wiele ale chciałam już w końcu coś do Was napisać bo i tak zaniedbuje ostatnio mój blog ale to nie z przyczyn ode mnie zależnych. Mam nadzieje, że wytrwaliście do końca. 

Pozdrawiam, pa
A. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz