wtorek, 6 maja 2014

Mała zmiana/ informacja

Hej:) 

chciałabym Was kochani dziś poinformować o małej zmianie którą niebawem wprowadzę na mojego bloga. Jak widzieliście bądź nie jedna zmiana już nastąpiła mowa tu o nazwie bloga. Postanowiłam rozszerzyć tematykę poruszaną na blogu. Mianowicie z typowo kosmetycznego dodać coś innego. Chciałabym dzielić się z Wami dodatkowo moim życiem, moimi innymi pasjami i zainteresowaniami. 

Na pewno będą się pojawiać wisy kulinarne, lubię eksperymentować w kuchni gdy tylko mam czas więc to będzie dodatkowy temat. Poza tym, od czasu do czasu będę zamieszczała wpisy tak po prostu z mojego życia codziennego. Aktualnie mieszkam w innym kraju, dużo spraw i rzeczy mnie tu dziwi czy zachwyca i chciałabym Wam o tym opowiedzieć. 

Postaram się zamieszczać zdjęcia z kraju w którym mieszkam, jest tu pięknie i widoki są świetne. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie ale mam nadzieje że ta zmiana wpłynie korzystnie. 
Niestety nadal mam mniej czasu na zamieszczanie wpisów, ale wierzcie mi staram się to robić jak tylko znajdę chwilkę. 

Chciałabym by oprócz kosmetycznych spraw, na blogu pojawiały sie lekkie wpisy z życia codziennego i nie tylko. 
Powoli zmiany będą wprowadzane więc zapraszam koniecznie do śledzenia. 

Trzymajcie sie, Pa
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz