środa, 8 maja 2013

EUCERIN Dermo PURIFYER KOJĄCY KREM NAWILŻAJĄCY

Hej!
dziś przychodzę z moim nowym zakupem:) wiosna przyszła a z nią ciepłe dni więc chciałam zaopatrzeć się w dobry krem na dzień wzbogacony filtrem słonecznym. Przekopałam internet szukając wiadomości o różnych kremach i ich opiniach. W ubiegłym roku stosowałam krem z AVENE z filtrem SPF 50 krem był ok i byłam z niego zadowolona, musiałam stosować SPF 50 gdyż stosowałam kurację retinoidami więc musiałam chronić skórę jak najmocniej. W tym roku chciałam aby wskaźnik był niższy i szukałam kremu SPF 30. Ale już dość wstępu, pokazuje Wam mój kremik.


Powiem jeszcze, że wcześniej nie miałam do czynienia z kosmetykami z tej firmy, ale za namową koleżanki zainwestowałam w ten właśnie krem. Jak wspomniałam koleżanka namówiła mnie na ten krem, ponieważ stosowała go w ubiegłym roku i była bardzo zadowolona, po przeczytaniu opinii w internecie, które były pozytywne- zaryzykowałam:) Póki co stosowałam go dopiero 2 dni więc to nie będzie post z recenzją.

Jak widać na zdjęciu jest to kojący krem nawilżający i jeśli chodzi o nawilżenie mogę się wypowiedzieć..nawilżenie jest faktycznie:) co do innych włąściwości to wypowiem się po jakimś czasie stosowania. 
Ważną kwestią jest jak widać faktor SPF 30 w tym wypadku, ważne jest aby chronić skórę przed działaniem promieniowania tym bardziej tego pierwszego słońca. 


Stosowanie 
Kremik jest wygodny w użytkowaniu, posiada pąpeczkę, która ułatwia aplikację. Minusem jest to iż nie będzie wiadomo ile kremu nam pozostało, ale to jest w sumie nie najważniejsze. 
Jeżeli chodzi dalej o użytkowanie to kremik łatwo się rozprowadza, nie pozostawia takiej białej powłoki jak to przy niektórych kremach z filtrami bywa. Szybko się wchłania. Zapach jest lekki, mało wyczuwalny. 

Skład



DZIAŁANIE 
według producenta
Intensywnie nawilża skórę,
łagodzi podrażnienia,
działa przeciwbakteryjnie,
niekomedogenny czyli nie zatyka porów- co dla mnie było bardzo ważną kwestią,
beztłuszczowy, nie zawiera substancji zapachowych,
stanowi idealną pielęgnację wspomagającą leczenie przeciwtrądzikowe,
Idealny jako podkład pod makijaż.
Ochrona przeciwsłoneczna. 

REZULTAT
według producenta
Skóra jest intensywanie nawilżona i ukojona. Odzyskuje uczucie komfortu. Staje się gładsza, czystsza i nabiera zdrowego wyglądu. 

CENA
Cena stacjonarna kremu to ok. 60 zł. Jest dość wysoka jednak kremy wzbogacone filtrem przeważnie są dość drogie. Oczywiście są tańsze. Produkt ma pojemność 50 ml więc dość dużą i myślę że będzie wydajny. Polecam Wam popatrzeć w aptekach w internecie i poszukanie przecen na krem, bo ja właśnie na taką trafiłam i to skusiło mnie w dużej mierze do zakupu, gdyż znalazłam kremik w aptece za 39,90 :D plus przesyłka, którą miałam w połowie mniejszą gdyż zamawiała ten krem również moja koleżanka więc za krem z przesyłką zapłaciłam 45 zł. Więc przed kupnem poszukajcie troszkę:) 

To chyba wszystko co mogę powiedzieć o kremie, na razie są to tylko informacje dotyczące samego produktu, recenzją pojawi się ale to za jakiś czas:) 
Jeśli stosowałyście ten produkt piszcie co o nim sądzicie i czy jesteście zadowolone, bo jak mówiałam nie stosowałam wcześniej tego produktu ani żadnego innego z tej serii. Więc jeśli macie doświadczenie z tą firmą to też będę wdzięczna za informację. 

PA:)


Cena: ok. 60 zł
Stosowanie: od 2 dni codziennie


1 komentarz:

  1. Uwielbiam ten krem. Poprosiłam ostatnio dermatolog o pomoc w dopasowaniu dobrego nawilżacza na dzień (jestem po kuracji antybiotykiem i miałam lekko przesuszoną skórę) i dała mi próbki tego kremu. Jestem z niego tak zadowolona, że wczoraj kupiłam pełne opakowanie :)

    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń