poniedziałek, 23 grudnia 2013

Kosmetyki do codziennego makijażu

Hej!

Postanowiłam dziś pokazać Wam kosmetyki, których używam praktycznie codziennie do wykonania makijażu. Jest to mój standardowy zestaw na co dzień . Czasami gdy mam czas i ochotę bawię się i używam dodatkowych produktów jak np. cienie. Jednak mój codzienny makijaż jest delikatny i prosty.

Kosmetyki oczywiście co jakiś czas się zmieniają, dziś pokazuje Wam aktualne produkty które używam w chwili obecnej. 


1. Podkład
MaxFactor colour adapt , 45 warm a.
RIMMEL Stay Matte,  100 ivory


Więc tak jeśli chodzi o podkłady te są moimi ulubieńcami. Podkład MaxFactor już wykończyłam ale był świetny i na pewno kiedyś jeszcze do niego wrócę. Jeśli jesteście zainteresowani recenzją na jego podkład to jest tutaj:
http://piekno-kaja.blogspot.com/2013/01/maxfactor-colour-adapt.html

Obecnie stosuje podkład z Rimmel'a. Jest to już mpje 2 lub 3 opakowanie, lubię go na prawdę go lubię:) Cena też jest fajna bo około 20 zł, a w moim przypadku wystarcza na wieki. Przy okazji powiem ze podkładu nie stosuje codziennie. Uzywam go gdy mam problem z cerą i gdy chcę wyrównać koloryt- może z pół miesiąca go używam a kolejne pół nie ( gdy cera jest w dobrym stanie). Recenzja tego podkładu pojawi się na pewno.
Podkład nakładam zwykłą gąbeczką z Rossmana.


2. Puder
Eveline , 22 natural


Jesli chodzi o puder, często go zmieniam. Ostatnio w projekcie denko pokzaywałam Wam puder z Maybelline, teraz postawiłam na Eveline. Nie mam dużego zdania o nim bo stosuję go od niedawna, ale póki co jestem zadowolona. Ładnie wykańcza makijaż i matuje. Cena ok. 13 zł.
Puder nakładam pędzlem, lub gdy chcę uzyskać większe krycie to gąbeczką przyciskam do twarzy.


Własny puder:


Drugim pudrem jest puder, który sama wykonuje z zasypki Alantan i cynamonu. Dla mnie jest najlepszy.  Post na jego temat jest tutaj:
http://piekno-kaja.blogspot.com/2013/02/wasny-puder.html


3. Korektor
Avon, color trend, light


Lubie ten korektor. Jest to już moje może z 4-5 opakowanie. Nie używam korektora często, jednak gdy mam jakieś zmiany albo krostki pokrywam je właśnie tym produktem i spisuje się ok. Cena ok 10 zł w katalogu, jestem z niego zadowolona.


4. Brwi
Kredka Avon, kolorek brązowy.


Moje brwi często koloryzuje henną, wtedy nie używam już nic. Jednak gdy henna powoli się wymywa wtedy uzypełniam brwi tą kredką i spisuje się genialnie. Kolor jest idealny do koloru moich brwi.
Często używam też cienia z Lenki cosmetic i jest również dobry.
Recenzja cieni tutaj:
 http://piekno-kaja.blogspot.com/2013/02/lenka-kosmetik-cienie.html


5. Eyeliner
Maybelline, kolorek czarny


Ten produkt chyba każdy zna, zrobił wielka furorę i powiem Wam że mi również się sprawdził. Pędzelek który jest dołączony idealnie się sprawdza i tworzy świetne kreski. Jestem zachwycona tym produktem.


6. Tusz do rzęs
Miss Sporty, studio lash 3d V.


Tusz oczywiście nikogo nie zdziwi, jest to mój ULUBIENIEC największy. Jest świetny tyle powiem, jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o nim, znajdziecie kilka słów tutaj:
http://piekno-kaja.blogspot.com/2013/11/miss-sporty-studio-lash-3d-volumythic.html

I oczywiście do podkręcania rzęs zalotka.



7. Bronzer
Catrice, Sun Glow, nr.3


Jest to mój pierwszy zakupiony bronzer i na pewno z niego nie zrezygnuje jest super. Ładnie konturuje twarz i nie ściera się szybko. Więcej słów o nim, tutaj:
http://piekno-kaja.blogspot.com/2013/05/catrice-sun-glow-matt-bronzing-powder.html


8. Usta

Do dziennego makijażu rzadko używam jakiś ciemnych szminek czy pomadek. Skłaniam się jedynie do pielęgnacji i używam najczęściej Carmex'u. Ostatnimi czasy zaczęłam częściej stosować pomadkę, którą ostatnio Wam pokazywałam- mowa tu o szmince RIMMEL, nr.240. Jest to typowa szminka nude więc pasuje do dziennego makijażu.



Ok to wszystko moi drodzy. Jak widziecie nie jest tego dużo, staram się nosić dzienny makijaż stonowany i lekki. Te produkty których używam teraz są ok i jestem z nich zadowolona. Zobaczymy czy coś się w tej rutynie zmieni, póki co nie sądzę.
Dajcie znać jaki wy nosicie dzienny makijaż i jakie są Wasze ulubieńce bez których nie wyobrażacie sobie dnia.
Mam zamiar dodać post o produktach do pielęgnacji porannej jak i wieczornej, jakich produktów aktualnie używam i czy jestem z nich zadowolona. Na dziś to wszystko!

Pozdrawiam,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz