czwartek, 9 maja 2013

Paznokcie na wiosne:)

Hej.

dziś zupełnie inny post..z racji że mam wolny dzień i mam dużo wolnego czasu postanowiłam pokazać swoje paznokcie. Moim zdaniem kolorek jest typowy na tą porę roku:)


Efekt mi się podoba. Poniżej podam lakiery, które użyłam:)

Lakiery, które użyłam


Kolorek w rzeczywistości jest przepiękny, własnie takiego odcienia żółci szukałam. Jednak jakość lakieru nie jest taka fajna;/ potrzebowałam minimum 3 warstw lakieru aby uzyskać pożądany efekt. Na szczęscie miałam dziś dużo czasu więc nie przeszkadzało mi to, ale gdybym się śpieszyła to chyba bym zrezygnowała z tego lakieru, gdyż trzeba troszke pracy;/ Ale efekt po 3 warstwach jest świetny.
Cena w drogerii natura około 4 zł. 

Żeby ożywić troszke i urozmaicić paznokcie, postanowiłam na dwóch paluszkach dodać kolejny lakier. Oto on:

To znów lakier z Golden Rose, ale jeśli chodzi o ten produkt jestem w pełni zadowolona. Jest to mozaikowy lakier. Jest to kolor mleczny z kolorowymi drobinkami, są tu przeróżne kolorki co daje fany efekt. Zastosowałam go na pomalowane wcześniej żółtym lakierem paznokcie, naniosłam jedną warstwe, ponieważ chciałam zachować kolor żółty i tylko dodać drobinki nie zmieniając kolorku na mleczny. Efekt osobiście mi się podoba, ożywia troszkę paznokcie. 
Gdy maluję paznokcie samym tym mozaikowym lakierem zazwyczaj nakładam dwie warstry by uzyskać efekt który mnie zadowala. 
Lakier w drogerii natura kosztuje około 11 zł. 

Oto efekt końcowy




zapomniałam dodać, że na samym końcu pomalowałam paznokcie lakierem bezbarwnym by lakier trzymał się dłużej o by powstał "połysk" na kolorkach. 


Myślę, że efekt się Wam spodoba! Pozdrawiam gorąco!:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz