wtorek, 19 lutego 2013

Własny puder:)

Witam!
Dziś przychodzę z pudrem, którego sama przygotowuję i stosuję tylko i wyłącznie jego rezygnując z gotowych kosmetyków:)
Może zacznę od tego, że wcześniej stosowałam różne pudry, przede wszystkim prasowane.. były ok, ale odkąd usłyszałam od znajomej, której dermatolog polecił własnoręcznie robiony puder nie powiem zaciekawiło mnie to i postanowiłam spróbować tego specyfiku:)

Jest to puder, który składa się dokłądnie z 2 składników, właśnie to ma spowodować poprawę naszej cery..produkty są nieszkodliwe, chociaż oczywiście są osoby które na dany składnik mogą być uczulone.
Przechodząc do sedna sprawy..
Puder składa się z cynamonu i Alantanu zasypki:) Składniki są ogólnodostępne i tanie a sam puder wystarcza  na dość długo.


Samo wykonanie jest również proste- należy odpowiednią ilość składników po prostu wymieszać ze sobą w jakimś pojemniku, słoiczku-po prostu gdzieś z czego będziemy tego pudru używać.
Proporcje co do składników musimy "wyliczyć'' samodzielnie, zależy to od odcienia który chcemy uzyskać.


Może na początku kilka słów o samych składnikach:
                                                                                                                                                                   
*Alantan - zasypka ( cena ok 8 zł za 100g ) działanie p/zapalne, pobudza tworzenie naskórka, łągodzi podrażnienia, ochrania skórę, osusza ja, działa ściągająco, kojąco na podrażniony naskórek.



*Cynamon- działanie ściągające, ujędrniające. Nadaje produktowi lekki przyjemny zapach:) Jestem osobiście zauroczona zapachem:)



Zadziwiła mnie prostota tego produktu i łatwość w przygotowaniu. Bałam się natomiast że puder nie będzie trzymał się dość długo, że nie będzie dobrze matowił. Ale postanowiłam przetestować produkt i na własnej skórze przekonać się czy rzeczywiście jest taki dobry jak słyszałam.

Od dnia w którym zaczęłam go stosować, odrzuciłam stosowanie gotowych kosmetyków (pudru). I powiem Wam że byłam zaskoczona efektem! Puder bardzo ładnie zmatowił mi twarz, nie pozostawiając efektu maski. Wyglądał bardzo naturalnie na mojej twarzy, byłam zachwycona. Po kilku tygodniach stosowania faktycznie musze przyznać poprawę stanu mojej cery. Puder mnie nie podrażniał nie powodował żadnych uczuleń. Stwierdziałam że za taki efekt i taka cenę puder pozostanie przy mnie:) W tej chwili stosuję go już ponad pół roku i nie zastąpiłabym go żadnym innym kosmetykiem. Opakowanie Alantanu nadal mam od pół roku, cynamon 2 opakowanie, więc przez ten czas stosowania na sam puder wydałam około 11 zł :D coś cudownego:)
 Mogę z czystym sumieniem polecić zrobienie sobie własnego pudru. Oczywiście każda z Was powinna wypróbować dany produkt, nie każdemu może przypaść do gustu tak jak mi. Rozumiem to że niektórych może uczulać chociażby cynamon, ale myślę że za taką cenę przygotowania można wypróbować bo może akurat będziecie zadowolone:)



Pozdrawiam gorąco!





Czas stosowania: ponad pół roku
Cana przygotowania: ok.10 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz