wtorek, 18 lutego 2014

Poranna rutyna


Witam!

Kilka tygodni temu opisywałam swoja wieczorna rutynę, link tutaj;
http://piekno-kaja.blogspot.com.es/2014/01/wieczorna-rutyna.html

, wiec dziś pora na poranna pielęgnacje, która dzień w dzień staram się wykonywać. Produkty powtarzają się z wieczornej pielęgnacji, ale jest także coś innego. Zapraszam do dalszej części. 



Mycie twarzy:
# żel Avene Cleanance 

O produkcie już wiele pozytywnego pisałam, wiec nie będę się powtarzać. Jest to mój ulubiony żel do mycia, jest bardzo wydajny i przede wszystkim świetnie oczyszcza twarz. Więcej o nim tutaj:
http://piekno-kaja.blogspot.com.es/2013/02/avene-cleance-zle-oczyszczajacy.html

Dodam jeszcze ze, żel wmasowuje w twarz po czym usuwam go ściereczka muślinowa co dodatkowo lekko spilinguje moja twarz. 




Tonizowanie:
# Lirene tonik nawilżająco oczyszczający 

Po umyciu twarzy żelem przecieram wacikiem nasączonym tonikiem cala twarz. Na temat tego własnie toniku nie mogę za wiele powiedzieć bo stosuje go od bardzo niedawna, wiec większa recenzja będzie później. 




Kremy:
# Ziaja krem bionawilzajacy 
# program do okolicy oczu Anew Clinical

Sa to dwa produkty, które tez stosuje wieczorem. Krem z Ziaji jak wiecie jest moim wielkim odkryciem i nadal sumiennie go stosuje, świetnie nawilża i nie zapycha! 
Okolice oczu pielęgnuje programem liftingujacym poki co jestem z niego zadowolona, skora jest po stosowaniu bardzo miękka w dotyku. 




Kremy z filtrem:
# Eucerin SPF 30, Dermo Purifyer

Na zbliżające się cieplejsze dni stawiam na mój krem który używałam ubiegłego lata i który sprawdził się w stu procentach. Bardzo dobrze chronił moja twarz i do tego nawilżał.  Będę go stosować wczesna wiosna, natomiast rozglądam sie za mocniejszym filtrem, gdyż w kraju w którym obecnie mieszkam lata są upalne wiec będę potrzebowała większej ochrony. Może coś polecicie? 


Na temat tego kremu, więcej tutaj: 
http://piekno-kaja.blogspot.com.es/2013/05/eucerin-dermo-purifyer-kojacy-krem.html


To wszystko co stosuje każdego ranka. Staram się by co dziennie ta rutynę powtarzać i jak najlepiej dbać o pielęgnacje. 
Dajcie znać jaki krem z filtrem szczególnie polecacie.


Pozdrawiam, pa
A.\

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz