piątek, 7 lutego 2014

Benzacne lek na trądzik

Witam!

Podzielę się dziś moja opinia na temat pewnego żelu, maści która kiedyś trafiła by do rzeczy nie ulubionych jednak teraz z pewnością mogę powiedzieć ze w trudnych sytuacjach ratuje mi on "życie". 

BENZACNE 50mg/g 


Kupiłam produkt za namowa koleżanki która sama go używała.
Jest to produkt, który zawiera w składzie nadtlenek benzoilu, który ma działanie miejscowo przeciwzapalne, przeciwbakteryjne i przeciwłojotokowe. Stosuje się go miejscowo na zmiany trądzikowe. I tak na początku nie byłam z niego zadowolona bo nie robił nic kompletnie nic. I tak się zakończyła moja przygoda z tym produktem. 

Dopiero jakiś miesiąc temu wpadł mi w ręce i postanowiłam dać mu druga szanse i teraz jest moim zbawicielem w trudnych sytuacjach. 

Najczęściej stosuje go w momencie kiedy czuje ze pod skora coś mi zaczyna 'wychodzić' na światło dzienne. Rozprowadzam wtedy żel na to miejsce wieczorem i idę spać. Na drugi dzień normalnie po nie zastosowaniu żelu pryszcz by był już widoczny, jednak teraz po Benzacne absolutnie nie. Oczywiście nadal czuje ze coś pod skora jest ale stosuje produkt 2/3 dni i wszystko znika bez pojawienia się na zewnątrz. 

Dodam jeszcze , ze ja posiadam żel o mniejszym stężeniu 50mg jest także wyższe, ale ja jakoś nie mam potrzeby jego stosowania. 
Po aplikacji następuje lekkie ściągniecie skory, które możne być niekomfortowe, jednak mi nie przeszkadza. 

Raz na jakiś czas profilaktycznie stosuje żel na cala twarz wieczorem. 


Podsumowując ciesze sie, ze postanowiłam powrócić do tego żelu, gdyż ratuje mnie w nieprzyjemnych sytuacjach, a do tego nie jest drogi i dostępny w każdej aptece. Szczerze polecam każdemu. 


Pozdrawiam z ciepłych krajów, PA
A. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz