środa, 9 stycznia 2013

Powitanie:)

Cześć Wam!:) moze na początku post powitalny.. jak juz napisałam wcześniej blog poświęcony będzie urodzie najogólniej mówiąc:) idąc na studia o kierunku kosmetologia nie wiedziałam czego się spodziewać, nie wiedziałam czy po kilku tygodniach po prostu nie zrezygnuje.. jednak nie.. jestem juz na 3 ostatnim roku i powiem ze studia trafione w dziesiątke dla mnie:) mam obsesje na pukncie kosmetyków i urodzie, stosuje a przynajmniej stosowałam mase rzeczy, w celu także sprawdzenia działania danej rzeczy ( był płacz ale i radość ale na tym to polega:) ) . Mam nadzieje, że również od Was dowiem sie sporo ważnych rzeczy, może coś mi polecicie z czego jesteście zadowolone:) dla mnie dobór kosmetyków jest cieżki- mam cerę skłonną do ''niespodzianek'' ale i wraźliwą i nadal poszukuje odpowiednich dla mnie rzeczy.. nie rozpisuje sie wiecej, wszystko wyjdzie później :) także jeśli macie jakieś pytania, spostrzeżenia zapraszam, piszcie bede bardzo wdzięczna:) postaram sie juz dziś dodać produkt hmm może który gości u mnie od dawna i jest moim hitem? tak może tak:)

Pozdrawiam gorąco!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz