środa, 9 stycznia 2013

L'Oreal Triple Active Day Ochrona KREM NAWILŻAJĄCY


kolejny produkt którego używam od dość dawna. Jest to krem nawilżający i ochronny na dzień. Z tej serii jest krem do skóry suchej i wrażliwej ( którego ja używam) i do suchej i mieszanej.

Krem jest bardzo lekki, aplikuje sie b.dobrze i szybko wchłania. Pozostawia skórę rzeczywiście nawilżoną, czego oczekiwałam najbardziej.  Stosuje go codziennie rano na oczyszczona skórę twarzy i szyi , na noc go nie stosuje gdyż mam krem z tej samej linii przeznaczony własnie na noc ( moze kiedys recenzja kremu sie pojawi).

Duzo osób skarży sie na jego konsystencje, uważa że jest zbyt tłusty. Być moze tak, każdy ma inne zdanie i nie każdemu moze krem pasować-to normalne. Mi natomiast przypadł do gustu i bede go stosować nadal:)

Jeżeli chodzi o jego skład
* zawiera witaminę E która jak wszyscy wiedza jest wit młodości, przeciwdziała powstawaniu wolnych rodników, spowalnia procesy starzenia sie skóry
*ceramidy, naturalny cement międzykomórkowy, stanowi rodzaj uszczelki w naskórku, chroniąc przed odwodnieniem
*glicerynę, D-panthenol które wpływaja na nawilżenie naszego naskórka
*zawira filtry słoneczne które chronią przed szkodliwym działaniem słońca

Producent zapewnia potrójne działanie:
!. Intensywne nawilżenie
!.Ochrone
!.rozświetlenie skóry
Odnosząc się do w/w nawilżenie jak najbardziej, krem bardzo fajnie sie rozprowadza pozostawia skórę miękką i nawilżoną
Ochrona-trudno mi jest sie do tego odnieść. Gdy nałoże ten krem nie jest tak ze nakładam makijaż i wychodzę. Może by tak było gdybym nie musiała stosować wysokiej ochrony ( po zabiegach dermatologicznych) , na dzień latem i wiosną musze używać co najmniej SPF 30 także ja dodatkowo chronie się kremem z Avene ( recenzja powinna sie pojawić na blogu) . Więc nie potrafie powiedzieć jak jest z ochrona. Kremu używam rano gdy sie wchłonie używam dodatkowo mojego ''ochraniacza" , ale myślę ze dzięki również witaminie E ( która chroni przed rodnikami) w połączeniu z filtrami krem chroni dobrze:)
Rozświetlenie skóry- nie wiem, nie potrafię tego do końca stwierdzić. Na pewno pod wpływem ceramidów i wit.E skóra jest promienna to na pewno


Także + produktu:
* dobrze nawilża, odświeża,
*nie zatyka porów
*dobrze sie rozprowadza, ma przyjemną konsystencję,
*bardzo wydajny
*szybko się wchłania,
* ma lekki, przyjemny zapach:)

Konsystencja jak juz wspominałam bardzo przyjemna, nietłusta, kremowa.
Cena kosmetyku jest stosunkowo dobra, gdyż krem jest wydajny i wystarcza na długo.. hmm w moim przypadku na 2 miesiące myśle. Cena ok. 24 zł za 50 ml

Więc krem mogę polecić, oczywiście nie każdemu może krem odpowiadać jest to indywidualna sprawa. Długo szukałam kremu który nawilży mi skórę i nie będzie mi szkodził , aż w końcu na niego trafiłam i jestem zadowolona. Uwierzcie mi długo szukałam odpowiedniego kremu, może na blogu wstawię kiedyś kremy które używałam i byłam rozczarowana ich działaniem ( a troszkę ich było) :)

Do usłyszenia, pozdrawiam gorąco!


Stosowanie: codziennie, od ponad roku
Cena: ok.24 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz